http://www.bloggerthemes.net/

Monday, February 14, 2011

Klodi dhe Petriti bisedojne duke u perkedhelur


Mirjeta dhe Ergysi dalin jashtë, të kapur për krahu dhe diskutojnë për marrëdhënien që ka Ergysi për Klodin. Ergysi thotë se atë e konsideron shoqe, por shoqe shumë të ngushtë, pasi me atë kalon pjesën me të madhe të ditës. Mirjeta thotë se ajo nuk e keqkupton dhe se ai është sqaruar plotësisht.
Klodi, Petriti dhe Jonela bisedojnë të tre. Klodi Petriti e sqaron lidhur me bisedën që ka pasur me Ergysin, lidhur me Klodin dhe Klodi thotë se të gjithë banorët po luajnë pisët, por vetëm disa dalin “të palarë”. Klodi thotë se vetëm Mirjetës mund t’i besojë, askujt tjetër. Jonela është shumë dakord që të gjithë banorët janë duke luajtur. Klodi thotë se nuk i pëlqen njerëzit që janë me dy fytyra.
Më pas ata të tre diskutojnë për shoqërinë e tyre. Biseda devijon dhe ata flasin për dashurinë. Klodi thotë se kur një njeri është i dashuruiuar, ai bindet edhe për gjëra që nuk duhet të bindet. Klodi i thotë se kur ai të dalë jashtë Shtëpisë së BB, do të bëjë sikur nuk e njeh Klodin, dhe më pas qesh. “Unë s’kam të tilla probleme, përkundrazi jashtë kam për t’u lidhur më shumë sesa brenda”, thotë Petriti. Biseda e tyre vazhdon, duke kaluar në shaka, duke vazhduar të përkëdhelin njëri-tjetrin.

0 comments:

Post a Comment